azuddin's FotoPage

By: amoz photo studio

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 15-Apr-2010 01:44 Email | Share | | Bookmark
2010 Wedding Photo Package

 


Untuk keterangan lanju sila hubungi saya terus atau layari http://amozphotostudio.blogspot.com/


Thursday, 15-Apr-2010 01:35 Email | Share | | Bookmark
may 2010 wedding package

 


Untuk melihat gambar2 sila layari http://amozphotostudio.blogspot.com/


Thursday, 15-Oct-2009 01:54 Email | Share | | Bookmark
OPEN HOUSE YB DATO' MUSTAPA MOHAMED

 
 
 
View all 14 photos...


























ACARA: RUMAH TERBUKA YB DATO' MUSTAPA MOHAMED
TARIKH: 14 OKT 2009.
TEMPAT: KEDIAMAN RASMI YB DATO,BUKIT TUNKU,KL.


Thursday, 15-Oct-2009 01:32 Email | Share | | Bookmark
MITI-MATRADE OPEN HOUSE

 
 
 
View all 15 photos...






























ACARA: MAJLIS HARI RAYA & NETWORKING MITI BERSAMA AGENSI BERSAMA SEKTOR SWATA.
TARIKH: 14 OKT 2009.
TEMPAT: MATRADE,KL


Thursday, 1-Oct-2009 08:32 Email | Share | | Bookmark
MASA UTK BERTUGAS

 

Dah lama rasnya tak update gambar kat sini..Hari teringat pulak..jafi masukakan le skpg utk tontonan semua...Dah lama berehat sempena cuti hari raya..tiba masanya utk menjalankan kerja2
shooting & editing.Time wat keje editing ni yg agak malas sikit
Terlalu banyak gambar yg perlu dipilih,sampai tak tau mane yg nak di delete...
Tapi inilah bidang aku yg dah 15 tahun aku ceburi utk meneruskan hidup..
hanya bermula dari menggunakan filem hingga dah guna CF card je..
Masa utk bekerja,
kena kurang rehat agar kerja dapat disiapkan mengikut jadual..
Apa-apa pun aku rasa bertuah menceburi bidang ini.
dapat jumpa berbagai kaum masyarakat
kedudukan orang,perangai orang dsb..Utk melihat lai2 gambar layari je http://amozphotostudio.blogspot.com/


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net